neděle 23. září 2012

Moje první boty na podpatku

Asi vám připadám jako nějaká nadšená třináctka, která konečně může chodit podpatcích  a dělat ze sebe dospělou.
Tak takhle to u mě vážně není. Je mi sice o malinko víc ale nadšená jsem asi proto .. že jednu dobu mi vadilo jak moc jsem vysoká a tak jsem nechtěla mít nic s podpatkem , ani s malým , ani s klínkem, prostě vůbec.
Ale poslední dobou (asi od té doby co jsem objevila modní blogy -psala jsem v minulém článku) tak se mi začaly poslední dobou víc a víc líbit.

A jelikož jsem začala chodit do tanečních (do kterých jsem vůbec ani chodit nechtěla, ale teď jsem ráda že jsem začla) tak jsem zatím první a i tu druhou hodinu tančila v balerínkách . No tu první hodinu se to dalo přežít .. I když ..  no to se asi víc rozepíšu v dalším článku . Ale tu druhou (co jsem měli tento pátek) už jsem jim vyhrožovala že poletí z okna .. samozřejmě ještě nikam neletěli a .. ani nikam nepoletí :D to jsem byla na ně jen tak naštvaná.

Ale teď se vrátím zase k tomu hlavnímu důvodu článku. Prostě se mi v balerínách blbě tančilo tak sem si na webu deichmanna našla několik lodiček .. jedny ale moje srdce získali už na obrázku :).
Tak jsem se domluvila a ségrou že půjdem na  nakupovat. Jelikož jsme měli obě VIP slevy do Takka tak jsme to vzali přes Takko. A pak jsme šli do deichmanna. Já jsem šla dřív, takže když jsem tam přišla tak jsem si vybrala uličku na pravo a šla jsem a prostě jsem jenom hledala ty své boty.
Když jsem je našla tak jsem si rovnou zkusila 41, ale jedna slečna mi poradila že jsou mi docela velké aťsi zkusím menší. Tak jsem zkusila 40 a ta mi seděla docela dobře .. i když mi trochu odstáva u paty, ale to je tím jak je ušitá. Ségře se právě toto nezdálo tak jsem si zkusila 39 ale ta mi už byla malá.
.Pak mi na zkoušku přinesla ještě obyčejné menší ale bez pásku. Ale ty se mi vyzouvali a já jsem prohlásila že ,, Všechny lodičky jsou baleríny na podpatku a jestli nebudou mít pásek tak mi stejně všechny budou padat." Takže jsem vzala ty 40 a ještě jsem k tomu přidala jedny tenisky.. no u těch si ale nejsem jistá jestli jsem udělala dobře - už jsem docela spěchala abych se stihla připravit do tanečních .
To jsou ony vypadají možná trochu obyčejně ale mě přijdou neobyčejné .  Ale jednu chybku mají ale na tu jsem přišla až doma za pomoci pravítka a to výška podpatku je 7,5 nebo 8cm - nevím kde přesně to mám měřit . Což je docela problém protože měřím 180cm a v kurzu ti kluci jsou docela malý - když jsem byla v balerínách docela dobrý ale trochu se bojím co v pátek budu dělat když budu mít o 8cm víc.  :DD




  

Žádné komentáře:

Okomentovat