neděle 23. září 2012

Můj první článek

Ani nevím čím má začít...
První článek ...
Jak mě napadlo založit  si opět nový blog?? Po nějakém čase když jsem objevila blogy na blospotu .. měla sem několik blogů na blog.cz .. ale tam mě to nebavilo .. ke konci už jsem se nutila do článků typu  videa a obrázky .. Neměla sem ani chuť nic přidávat .. byla to pro mě jako  povinnost.
Ale tady na blospotu mi to přijde svobodnější .. žádné obíhání  Affs, žádné neustálé měnění layoutu, žádné soutěže o nejlepší blog, nemusím nutně přidávat každý den  apod.. .
Před asi no půl rokem (opravdu nevím přesně kdy to tak odhaduji) .. jsem objevila web kamoska.cz .. a na pravém okraji byl - seznam českých blogerek , tak jsem to rozklikla a našla spoustu blogů které mě něčím zaujal, ale nebylo to jen vzhledem (tak sem většinou hodnotila blogy na blog.cz) ale obsahem. A postupně jsem objevovala další a jednou mě jen tak náhodou napadlo co kdybych si taky založila blog (znovu) , ale nechala sem to plavat , poté jsem jednou zkoušela si v šablonách najít vzhled který by se mi líbil , ale zase jsem si ho nezaložila.
Ale v poslední době bych chtěla mít místo kde bych si mohla postěžovat, vít si srdičko, ale i se třeba z něčeho radovat.
A teď se asi dostáváme  k tomu k čemu mi momentálně bude blog sloužit.. zatím to bude takovej můj deníček :) . Ale občas (možná ) přidám i něco z módy nebo kosmetiky ..ale to zatím moc neslibuju.

A proč secret viollet ?? secret - je tajemství , tajemství které mám ale přijde mi docela trapné a i se za něj stydím  .. ale bohužel se ho nejsem schopná zbavit.. nebo spíš překonat, porazit .
a viollet - je fialová a to je moje (zatím) nejoblíbenější barva

To bude asi zatím vše ,
Tak    jdeme na to :D ...

Žádné komentáře:

Okomentovat